Ga naar de inhoud
Zuidelijk Maasdal (naar homepage)
  • Het project
    • Opgaven
    • Plangebied
    • Verkenning, planning en participatie
    • Samenwerkingspartners
    • Documenten
  • Nieuws
    • Abonneren nieuwsbrief
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • zoeken
Zoeken
  1. Home ›
  2. Klachtenprocedure

Klachtenprocedure


Heeft u bij Zuidelijk Maasdal een klacht ingediend en bent u niet tevreden over de afhandeling hiervan? Dan kunt u dit melden bij de Nationale ombudsman.

Over de Nationale ombudsman

De Nationale ombudsman doet onderzoek bij overheidsinstanties naar aanleiding van klachten van burgers. Bij de Nationale ombudsman kunt u terecht met klachten over:

  • de lange behandelingsduur van aanvragen en bezwaarschriften;
  • niet reageren op vragen en verzoeken (om informatie);
  • (telefonische) bereikbaarheid van overheidsinstanties;
  • de lange behandelingsduur van klachten.

Voorwaarden om een klacht in te dienen bij de nationale ombudsman

  • U heeft de klacht al (schriftelijk) bij ons ingediend.
  • Wij hebben uw klacht minder dan één jaar geleden afgehandeld.
  • Er is tegen onze uitspraak geen bezwaar of beroep mogelijk (geweest).
  • Uw klacht gaat niet over de inhoud van wettelijke regels.
  • Uw klacht gaat niet over de uitspraak van een rechter.

Externe link

Naar de website van de Nationale ombudsman

Abonneer op onze nieuwsbrief

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Uw gegevens
Uw type abonnement

Het project

Zuidelijk Maasdal is een project van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Waterschap Limburg, Provincie Limburg en de gemeenten Maastricht, Eijsden-Margraten en Meerssen. Samen werken we aan hoogwaterbescherming, vlot en veilig transport over water, ruimtelijke ontwikkeling en natuurversterking.

Meer over het project
  • proclaimer
  • over cookies
  • toegankelijkheid
  • klachtenprocedure